Borys Budka wygrał proces z TVP. Telewizja ma sprostować informacje ws. „paragonu hańby”

Telewizja Polska ma sprostować informację, jakoby wiceszef PO Borys Budka podawał nieprawdziwą cenę leku Valcyte – orzekł we wtorek Sąd Okręgowy w Gliwicach. Takie stwierdzenia godziły w dobre imię wnioskodawcy i podważały zaufanie do niego – uznał sąd, który rozpoznając tę sprawę w trybie wyborczym uwzględnił wniosek Budki.

Powered by WPeMatico

Comments are closed.